Kongreler

1. Doğu Pediatri Kongresi 24-27 Eylül 2020

Değerli Meslektaşlarımız,

Doğu Pediatri Derneği olarak Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı, Sağlık Bilimleri Üniversitesi Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi Diyarbakır Çocuk Hastalıkları Hastanesi ve Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'nin katkıları ile bu yıl birincisini gerçekleştireceğimiz “Doğu Pediatri Kongresi”ne sizleri davet etmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Hem bölgemizde hem de ülkemizde çocuk sağlığı alanında gerek zengin bilimsel içeriği, gerekse kursları ile fark yaratacak olan ve sizlerin desteği ile büyük emekler ve fedakarlıklarla gerçekleştirilecek olan "Doğu Pediatri Kongresi"nin siz değerli çocuk sağlığı sağlık çalışanları tarafından büyük beğeni alacağına inanıyoruz.

Bu yıl ilkini yapacağımız kongre programımızı pediatri alanında çalışan hekimlerin yanında, aile hekimliği, hemşirelik ve çocuk gelişimi alanlarında çalışan meslektaşlarımıza da yönelik hazırladık. Bu yılki temamızı "Çocuk Sağlığı ve Hastalıklarında Güncel Bilgiler" olarak belirledik. Bu bağlamda çocuk sağlığının her alanından ilgi çekecek konular ve konusunda uzman konuşmacıları sizlerle buluşturacağız. Kurslarımızla önemli olduğunu düşündüğümüz konuları daha detaylı sunma fırsatı bulacağız. Yine günlük pratiğimizde sık kullanılan tanı ve tedavi yöntemleri ile çeşitli hastalıklara yaklaşımla ilgili en doğru bilgileri en uzman kişilerden dinleme fırsatı bulacaksınız. Kongremiz boyunca gerçekleşecek sürprizlerle dolu güçlü bir sosyal program hazırlıklarımız da devam etmektedir. Kongremize sözlü ve poster bildiriler de kabul edilecektir. Kabul edilen bildiri özetleri Kongre Kitapçığında yayınlanacaktır.

Sizleri, bilimsel bir ziyafet ve sosyal programlarla dolu bir kongre için Diyarbakır'a bekliyoruz.

Saygılarımızla.

Düzenleme Komitesi Adına